مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

آبسردکن پاناسونیک یخچال دار مدل SDM-WD3320TG

از {{model.count}}
0
8,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

آبسردکن دستگاهی پر کاربرد است که برای تامین آب سرد، آب گرم و تصفیه آب استفاده می شود. مدل های اولیه آبسردکن تنها قادر به تولید آب سرد بودند اما این روزها دستگاه های چند کاره با قابلیت های بهتری به بازار آمده است. برخی مدل ها مستقیم به لوله کشی شهری وصل می شوند و اغلب در مراکز عمومی و پر تردد نصب هستند. این دستگاه ها فقط  آب خنک تولید می کنند اما آبسردکن های اداری و خانگی دارای دو شیر سرد و گرم هستند. در گذشته آبسردکن ها بخشی از دستگاه های اداری به حساب می آمدند و معمولا در خانه ها کاربردی نداشتند. این روزها انواع دستگاه های آبسردکن کوچک و بزرگ یکی از لوازم برقی پر کاربرد در اغلب خانه ها هستند. البته هنوز هم آبسردکن های اداری جایگاه خود را حفظ کرده اند.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG یکی از آبسردکن‌های خوش‌ساخت و کاربردی است که در قسمت پایین آبسردکن یک کابین با گنجایش بیست لیتر در نظر گرفته شده است. این دستگاه از طراحی ظاهری ساده‌، زیبا و شکیلی بهره می‌برد. آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG دارای دو خروجی آب سرد و گرم است خروجی آب گرم این مدل مجهز به قفل کودک است تا ایمنی کار با دستگاه حفظ شود. همچنین این دستگاه مجهز به سینی چکه‌گیر در قسمت قرارگیری لیوان است که از ریزش آب روی سطح زمین جلوگیری می‌کند. آب خروجی آن فشار نسبتا خوبی دارد. از دیگر مزایای آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG مخزن آب گرم آن است که از جنس استیل ضدزنگ بوده و این باعث طول عمر بیشتر آن مخزن می شود. آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG دارای شیر خروجی آب سرد، گرم و ولرم است. مخزن آب ۲۰ لیتری در بالا قرار گرفته و قابل جابجایی یا تعویض کردن است. آبسردکن پاناسونیک یخچالدار با کابین ۲۰ لیتری جهت نگهداری مواد غذایی، نوشیدنی و هر نوع غذای فاسد شدنی در دمای پایین. این دستگاه ایستاده بوده و با بدنه استیل و ضد لکه ساخته شده است. بدنه فوق العاده محکم با فناوری ضد لکه و هیچ اثر انگشتی بر روی آن باقی نخواهد ماند. دارای سیستم های امنیتی قفل کودک و اور هیت برای پیشگیری از جوش آوردن بویلر در نظر گرفته شده است و به صورت خودکار خاموش می شود. سه شیر خروجی برای آب سرد، گرم و ولرم نیز دارد.

خرید و قیمت آبسردکن یخچال دار پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG

مخزن ایستاده ۲۰ لیتری

آب سرد کن ها انواع مختلفی دارند. برخی مستقیماً به آب شهری متصل می شوند و برخی دیگر دارای مخزن آب در بالا هستند. این مدل از آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG دارای مخزن آب پلاستیکی بوده و در بالا بدنه نصب می شود همچنین قابلیت جدا کردن از بدنه جهت تمیز کردن یا پر کردن دوباره را نیز دارد و حداکثر ظرفیت آن برابر با ۲۰ لیتر است.

آبسردکن پاناسونیک یخچالدار

در قسمت پایینی آبسردکن مخزن دار ایستاده یک کابین برای نگهداری مواد غذایی، لیوان و موارد دیگر در نظر گرفته شده است. ظرفیت کلی این کابین برابر است با ۲۰ لیتر و به عنوان یخچال قابل استفاده است. مواد غذایی فاسد شدنی، صبحانه، آبمیوه و موارد دیگر را جهت نگهداری بهتر می توانید داخل این بخش آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG قرار دهید.

قفل کودک و خاموش شدن خودکار

برای جلوگیری از تغییر تنظیمات توسط کودکان، حفظ امنیت و پیشگیری از هر نوع سوختگی احتمالی، یک سیستم امنیتی در آبسردکن یخچال دار پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG در نظر گرفته شده و با فعال کردن آن دیگر امکان تغییر تنظیمات و موارد دیگر وجود نخواهد داشت. از دیگر سیستم های امنیتی فعال می توان به خاموش شدن خودکار اشاره کرد. این سیستم از جوش زدن مخزن آب گرم یا حالت Over heat پیشگیری می کند و قبل از آنکه سانحه ای شامل آسیب به بویلر یا سر ریز شدن آب جوش به وجود آید، بلا فاصله توسط مکانیزم داخلی تشخیص داده شده و بخش گرمایشی آبسردکن مخزن دار ایستاده به حالت OFF سوئیچ می کند.

خرید و قیمت آبسردکن یخچال دار پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG

آب سرد و گرم

همان طور که در بخش بالایی اشاره شد آبسردکن پاناسونیک یخچالدار علاوه بر سرد کردن، قابلیت جوشاندن آب را نیز دارد بنابراین شما از این وسیله به عنوان آماده کردن آبجوش جهت تهیه چای و آب سرد به طور همزمان می توانید استفاده کنید البته این تمتم ماجرا نبوده و شما یک راه حل دیگر را نیز خواهید داشت و آن آب ولرم با دمای محیط است. به طور کلی آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG دارای سه شیر خروجی آب در سه دمای متفاوت است و شما بر اساس زائقه خود می توانید یکی را انتخاب کنید.در چهار فصل سال، در گرما یا سرما این وسیله برای شما خدمات رسانی خواهد کرد و سته به هر فصل یا زائقه خود می توانید آب را در یکی از این سه حالت سرد، گرم و ولرم داشته باشید.

خرید و قیمت آبسردکن یخچال دار پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG

سایر امکانات آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG

  • بدنه استیل ضد زنگ
  • بدنه ضد لکه
  • دارای یخچال با ظرفیت ۲۰ لیتر
  • ایمنی دوگانه برای جلوگیری از گرمای بیش از حد
  • آب گرم، سرد و ولرم
  • قفل کودک و شیر آب گرم
  • منبع بالا با ظرفیت ۲۰ لیتر
  • مخزن آب داخلی تمام استیل
  • ایستاده و منبع بالا

جمع بندی محصول

اگر شما هم برای منزل یا محل کار خود نیازمند یک آبسردکن با کیفیت هستین که تا سال ها خیال شما رو از بابت کیفیت راحت کند، آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG یکی از بهترین انتخاب های شما برای این کار است. باید به این نکته توجه کنید که محصولات برند پاناسونیک سال‌هاست که جزو محبوب‌ترین انتخاب‌های مردم بوده و در اثبات کیفیت و کارایی امتحان پس داده‌اند و شما با خیال راحت میتونید از محصولات این برند استفاده کنید.

برند
پاناسونيک
جنس
جنس کالا: استيل ضد زنگ
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
چراغ روشنایی
دارد
قابلیت اتصال به شیر آب
ندارد
یخچال آبسردکن
دارد
قابلیت نصب
ایستاده
گنجایش یخچال به لیتر
20
گنجایش کل به لیتر
20
نوع مقاومت در برابر برفک
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...