مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

کولر گازی اینورتر 24 هزار جی پلاس مدل TM24L1

از {{model.count}}
0
39,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

کولرگازی مدل GAC-TM24LU1 محصولی از برند « جی پلاس » (GPlus) است که در دو حالت سرمایش و گرمایش عمل می‌کند. این محصول هم مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود. یونیت داخلی طراحی زیبایی دارد و داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ی وزش باد خنک را ایفا می‌کند. کولر جی پلاس از گاز R410 بهره می برد که موجب آلودگی محیط زیست و آسیب رساندن به لایه اوزون نمی شود. این محصول از جی پلاس به کمپرسورهوشمند اینورتر مجهز شده است که علاوه بر یکنواختی سرمایش و گرمایش، موجب کاهش چشمگیر مصرف برق می‌شود. علاوه بر این دستگاه GAC-TM24LU1 با پخش و پرتاب چهارجهته باد، یکنواخت‌ترین و مطلوب‌ترین هوا را در تمام نقاط محیط ایجاد می‌کند.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

حالت صرفه جویی انرژی Eco قابلیت رطوبت زدایی Dry حالت خواب (Sleep Mode) شروع خودکار (Auto Start) صدای کم (Super Quiet) تنظیمات شخصی (I Set) پرتاب باد چهار جهته مجهز به تایمر

برند
جي پلاس
جنس
جنس کالا: پلاستيک
گارانتی
24 ماهه گلدیران
اقلام اضافه (لوله مسی و کابل فرمان)
ندارد
بار سرمایشی دستگاه
24000
نوع موتور
روتاری
کیت اینورتر
دارد
قابلیت نصب
دیوار
کارایی
سرمایش و گرمایش
گاز مبرد
R410A
شناسه کالا
2800000479657

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...